“Yıllık dizi ihracatımız 600 milyon dolara ulaştı. İspanya, Suudi Arabistan ve Mısır başta olmak üzere Türk dizileri 150 ülkede 500 milyon kişi tarafından seyrediliyor. Bu dizilerimizde özellikle ülkemizin sanatkârları tarafından üretilen Türk halıları, bakır ve gümüş işlemeler, mücevherat, moda, hazır giyim ve mobilya sektöründen yerli markalarımızın tanıtımına daha çok ağırlık verilmeli. Dizi ve filmlerdeki kostümlerin yerli tasarım ve üretim olmasına özen gösterilerek tekstilimizin dünyaya tanıtılmasına olanak sağlanmalı. Ülkemize has olan kayısı, kuru üzüm, incir ve fındık gibi tarımsal ürünlere de dizi ve filmlerimizde mutlaka yer verilmeli.” / ANKARA – Milliyet
Related Posts
TCMB faizi değiştirmedi, piyasa gevşeme sinyali aldı
- Hayati Karagöz
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) politika faizini 8. kez sabit tuttu. Banka politika faizini yüzde…
MediaMarkt’ın “Global Dijital Birimi” bir Türk kadın lidere emanet!
- Hayati Karagöz
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
MediaMarktSaturn Perakende Grubu, dijital büyüme stratejisi doğrultusunda Holding üst yönetim kademesinde önemli değişiklikler gerçekleştirdi.
Yelda Domaç Atilla, Multinet Up’a Genel Müdür Yardımcısı Oldu
- Hayati Karagöz
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Yelda Domaç Atilla, Multinet Up'ın yeni Mali İşler Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı.